Cariere
Pentru viitorii noștri colegi:
Suntem ceea ce ne place să fim,
Suntem tineri și muncim.
Zâmbim mereu, mai și greșim …
Ne supărăm, ne revenim,
Dar avem multă personalitate, pe care o transpunem în toate
În proiecte grandioase și reușite frumoase!
Suntem profesioniști, dragă candidat
Deci … Te așteptăm cu drag!
Posturi disponibile:
Vânzări:
Reprezentant Vânzări B2B - Brașov, Sibiu, Covasna, Mureș
Financiar:
Specialist în facturare Front Office
Producție:
Gestionar cu atribuții CTC (în departament de producție)
Proiectant CNC cu atribuții în coordonare
Operator la mașini-unelete cu comandă numerică (CNC)
Coordonator de departament (în producție)
Oameni pregătiți să îți vorbească și să te îndrume!
Posturi disponibile

Reprezentant Vânzări B2B - Brașov, Sibiu, Covasna, Mureș
Regim hibrid
Candidatul Ideal
- Căutam un coleg care să prezinte și să promoveze cu succes soluțiile și produsele noastre decorative arhitecturale atât din gama de exterior cât și din gama de interior.
- Experiența în vânzări este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic/a de a învăța și de a performa în cadrul unei echipe.
- Înțelegerea nevoilor clientului, precum și a dinamicii și cerințelor pieței.
- Integritate, încredere și orientat cartre rezultat.
- Suntem o companie tânără, cu ambiții și 100% românească.
Responsabilitățile postului
- Vei interacționa cel mai mult cu clienții atât telefonic cât și fizic.
- Vei stabili și vei menține relațiile cu clienții existenți și potențiali, asigurandu-le un grad ridicat de satisfacție.
- Te vei asigura că fiecare client este mulțumit cu decizia pe care a luat-o și ești operativ în încasarea plății pentru fiecare ofertă realizată.
- Vei participa la ședințe de vânzări și la întâlniri informale cu toată echipa.
- Pregătești rapoarte aferente activității specifice(raport vizită, analize lunare, prospectare piață).
Beneficiile unei colaborări cu noi
- Vei avea parte de teambuildinguri și de ieșiri trimestriale cu echipa.
- Vei avea șansa să iți îmbunătățești skill-urile în vânzări și să te dezvolți prin trainingurile oferite de Team Leader-ul echipei tale.
- Iți acordăm un salariu fix și comision lunar din vânzările tale.
- Vei avea bonuri de masă în valoare nominală de 20 lei.
- Mașină de serviciu full-time.

Gestionar cu atribuții CTC (în departament de producție)
Full-time
Candidatul Ideal
- Calificare ca gestionar sau absolvent de studii medii (studiile superioare sunt un avantaj);
- Minim 1-2 ani experiență pe o poziție similară;
- Cunoștințe de operare PC;
- Persoană organizată, responsabilă și asumată;
- Abilitatea de a gestiona volume mari de cereri;
- Abilitatea de a gestiona priorități.
Responsabilitățile postului
- Coordonarеa activitаtii dе livrаre pentru produsеlе din poliuretan din gestiunea proprie către Depozit pentru preluare și livrare către clienți.
- Verificarea vizuală a calității muncii celorlalte secții(șlefuire și vopsitorie), care realizează produsele finite, prin constatarea produselor cu defecte sau impurități, dacă este cazul și întoarcerea lor pe fluxul de lucru în vederea retușării acestora.
- Finalizarea digitală, în aplicația proprie ERP a tuturor comenzilor livrate zilnic.
- Ambalarea în cutii a comenzilor pe baza planificării din acea zi și predarea lor către depozit.
- Realizarea inventarului de produse și materii prime din departamentul alocat.
Beneficiile unei colaborări cu noi
- Salariu raportat la piață, în concordanță cu experiența ta, ținem cont de reușitele tale și de determinarea de a-ți face jobul cu plăcere!
- Bonuri de masă în valoare nominală de 20 ron.
- Asigurăm decontarea transportului.
- Te vei integra într-un colectiv profesionist, cu experiență și prietenos.
- Posibilitatea recunoașterii internaționale având în vedere țintele companiei!

Proiectant CNC cu atribuții în coordonare
Full-time
Candidatul Ideal
- Ai gândire analitică și să fii un bun communicator.
- Ai capacități organizatorice.
- Iți place să dezvolți strategii și să implementezi proceduri.
- Ai profil de constructor sau studii superioare în domeniul Ingineriei, Proiectării sau Designului.
- Cunoștințe ale programelor de proiectare AutoCad, CorelDrea, SolidWorks, Inventor3D constituie avantaj!
Responsabilitățile postului
- Proiectează/desenează în calculator reperele atribuite prin programul ERP.
- Încarca și rulează pe CNC fișierele proprii realizate.
- Are la dispoziție întreaga GAMĂ de produse, proprietatea Fabrica de Profile în vederea realizării tuturor reperelor primite prin ERP.
- Lucrează atât la birou unde proiectează reperele, cât și în producție, pe CNC unde aseaza polistirenul pentru debitare conform schițe și execută debitarea.
- Interacționează cu agenții de vânzări pentru interpretarea unor repere din comandă sau eventuale ajustări.
- Este răspunzător de activitatea și de fluxul de lucru al echipei sale.
Beneficiile unei colaborări cu noi
- Salariu fix pentru primele 3 luni în companie, în funcție de experiența ta.
- Renegociere salariala după 3 luni, în funcție de rezultate.
- Bonuri de masă în valoare nominală de 20 lei.
- Iți asigurăm decontarea transportului.
- Prime de sărbători( Crăciun și Paște).
- Ai parte de suport și training din partea coordonatorilor de departament.
- Participi la teambuildinguri și ieșiri ocazionale cu echipa.

Operator la mașini-unelete cu comandă numerică (CNC)
Full-time
Candidatul Ideal
- Ne-ar plăcea să ai studii medii-profil tehnic sau să fii student în an terminal.
- Experiență nu este necesara, însă reprezintă un atuu.
- Să ai minime cunoștinte ale programului CorelDraw sau de desen tehnic și control dimensional.
- Cu inițiativă, implicat în fluxul de lucru și atent la detalii.
Responsabilitățile postului
- Preiei comenzile din aplicația noastră proprie, le prioritizezi în funcție de data de livrare și de fluxul producției celorlalte departamente și așa iți începi ziua.
- Pregătești materialele și fișierele de prelucrare în programul CorelDraw – optimizări paginare în funcție de materialele disponibile și corecție erori de desen tehnic dacă acestea există.
- Pregătești și rulezi programul CNC pe mașina de debitat cu fir cald și poziționezi materia primă conform instrucțiunilor de operare și specificațiilor tehnice indicate.
- Ești răspunzător pe linia de producție cu debitarea semifabricatelor pentru zona de construcții, cu debitarea interioară pe produse de tip coloane, intervale de gard și cu debitarea produselor 3D pentru secția de vopsitorie.
Beneficiile unei colaborări cu noi
- Salariul este în raport cu experiența și cunoștințele tale, dar va crește pe măsură ce evoluezi alături de echipă. Ține doar de tine!
- Bonuri de masă în valoare nominală de 20 lei.
- Te sprijinim la nivel financiar prin decontarea transportului.
- Prime de Sărbători (Crăciun și Paște).
- Ai susținerea și încrederea unor oameni cu experiență în domeniul amenajărilor și al proiectării!

Coordonator de departament (în producție)
Full-time
Candidatul Ideal
- Bun comunicator, carismatic, cunoștinte tehnice și creative.
- Experiență în utilizarea pachetului MS Office ( în special Excel).
- Studii superioare finalizate în Proiectare/Inginerie/Producție/Construcții.
- Abilitați puternice de analiză și rezolvare probleme, dar și abilitați organizatorice.
- Minim 2 ani experiență pe o poziție similară.
- Pasiune, dăruire și concentrare.
- Reziliență și capacitatea de a lucra bine sub presiune.
Responsabilitățile postului
- Este responsabil de executarea planificării discutată împreună cu managementul companiei cu scopul de dezvoltare, eficientizare și îmbunatățire a fluxului de fabricație.
- Va urmări fluxul de fabricație zilnic și se vă asigura că acesta este în standardele stabilite de companie, va avea grijă ca normele propuse vor fi atinse astfel încât fluxul să fie unul proactiv.
- Va delega colegi pentru realizarea inventarului anual, pentru încărcare sau descărcare marfă de la furnizori.
- Va discuta cu furnizori și posibili viitori furnizori în vederea obținerii unor oferte pentru materialele necesare departamentului.
- Va planifica fișa zilnică de activitate pentru fiecare coleg din departamentul sau în așa fel încât fiecare dintre aceștia să aibă un program eficient, cu obiective clare și realizabile.
- Va susține interviuri pentru posturile deschise din cadrul departamentului.
Beneficiile unei colaborări cu noi
- Salariu competitiv, în raport cu experiența ta, ținem cont de reușitele tale și de determinarea de a-ți face jobul cu plăcere!
- Bonuri de masă în valoare nominală de 20 lei.
- Iți decontăm transportul.
- Prime de Sărbători (Crăciun și Paște).
- Integrarea într-un colectiv profesionist, cu experiență și prietenos.
- Suport din partea colegilor coordonatori pe linie de leadership;
- Teambuildinguri și ieșiri ocazionale cu echipa.
- Posibilitatea recunoașterii internaționale având în vedere țintele companiei!

Specialist în facturare Front Office
Full-time
Candidatul Ideal
- Să fie o persoană serioasă și punctuală.
- Să îi placă cifrele și calculele matematice.
- Să fie ambițioasă și muncitoare.
- Prezintă un avantaj cunoașterea unui program de gestiune de tip ERP, Saga, Smartbill.
- Punem accent pe cunoașterea pachetului Ms Office.
- Cunoștințe ale platformelor de curierat precum Fan Courier, Sameday, Nemoexpress constituie avantaj.
Responsabilitățile postului
- Să emiți facturi și avize pentru marfa care pleacă spre client.
- Să întocmești awb-uri pentru coletele care pleacă de la noi prin Fan Courier și Sameday.
- Să înregistrezi corect și la zi în ERP facturile de intrare marfă, facturile de cheltuieli și plățile aferente facturilor prin orice instrumente de plată (bon fiscal, chitanță, card bancar etc).
- Să efectuezi deconturile de cheltuieli, a ordinelor de deplasare plus dispoziții de plată/încasare.
- Beneficiile unei colaborări cu noi
Salariu ce ține cont de experiența ta, alături de creșteri graduale sau bonusuri în funcție de rezultate;
Bonuri de masă în valoare nominală de 20 ron;
Prime de Sărbători (Paște și Crăciun);
Posibilitatea avansării atât în cadrul departamentului Administrativ-Financiar, cât și în cadrul companiei în departamente precum HR, Vânzări și Logistică;
Suport din partea coordonatorului de departament, dar și din partea întregii echipe;
Teambuilding și ieșiri ocazionale cu echipa.

INTERNSHIP – Ești pregătit să îți începi cariera la noi?
Pentru candidatii juniori recomandăm implicarea în activități cât mai variate în perioada academică pentru un început promițător în carieră!
Adăugarea unui program de internship în CV, îți va oferi un avantaj extrem de important în fața celorlalți candidați la primul tău job. Având în vedere că există atât de mulți candidați cu aceleași studii și specializări ca și tine, un program de internship bine ales va face cu siguranță diferența!
În cadrul FabricadeProfile ai ocazia să te dezvolți în domenii precum Administrativ-Financiar, Marketing, Vânzări, Design, Producție și chiar Construcții.
Compania noastra îți recunoaște abilitățile și formarea în domeniul ales prin certificări, diplome de bună practică și vei avea șansa de a încheia și o colaborare pe termen lung alături de noi.
Pe perioada intership-ului vei primi din partea noastră sfaturi pentru o bună poziționare în Carieră, vei primi materiale practice despre domeniul ales, ba chiar departamentul HR te va învăța cum să îți construiești corect CV-ul, cum să întocmești o scrisoare de intenție si cum să ai un interviu reușit!
Aplică aici pentru mai multe detalii și vei fi contactat în scurt timp de Consultantul nostru în HR!
Suntem distribuiți în departamente și ne întrecem intern anual, pentru că există un premiu, există o cupă cu ‘CEL MAI PROFESIONIST DEPARTAMENT’ la care toți râvnim și dacă arătăm cât de ambițioși, cât de colegiali, cât de etici, cât de voioși și cât de bine arătăm în fiecare zi, câștigăm!!!
Apropo de premii, se acordă în fiecare an premiul pentru ,,Cel mai bun câine de vânzări”, apreciem implicarea și devotamentul fiecăruia și, pe lângă faptul că o spunem personal angajatului, îl răsplătim printr-un cadou specific nouă.
Da da … Suntem o echipă de 10 ani, dovezi sunt multe, dovezi sunt amintirile pe care le povestim zâmbind, orele state la povești după terminarea programului, glumițele inocente despre al cărui coleg este proiectul mai mic, teambuildingurile mult așteptate, felicitările zilelor onomastice și proiectele mari care se întind pe luni întregi cu calcule, măsurători, deplasări în șantier, comenzi uitate, acel coleg întotdeauna realist și acel coleg întotdeauna optimist!
Hai să cunoști câțiva dintre colegii noștri!
Despre Fabrica de Profile
Ce facem?
Muncim inteligent și cu drag!
Suntem sinceri și implicați în fiecare proiect!
Ne încurajăm și recunoaștem când greșim!
Ne împărtășim valorile și avem cultul muncii!
Ce rezultă?
Un produs optim!
Clienți mulțumiți și recomandări!
Gamă variată de produse!
Inovații în domeniul designului românesc!
Cu aceste valori la bază, ne dorim pentru urmatorii 10 ani:
Să maximizăm impactul pe piața de design și construcții în România!
Să ne facem prezenți în regiunea CEE!
Să creăm o comunitate de designeri și arhitecți care să își poată transforma ideile în realitate!
Să extindem cu minim două linii noi de fabricație capacitățile Fabrica de Profile!
Să utilizăm energie solară pentru o parte dintre nevoi!
Să înnoim parcul auto în vederea livrărilor cu autovehicule nepoluante!
Să ne implicăm în sport, ca plăcere necesară și sănătoasă, dar și ca susținător de performanță!
Și ca să putem face asta, avem nevoie în continuare de o echipă!
Credem că fiecare dintre noi este o rotiţă unică în angrenajul FabricaDeProfile, dar că fiecare rotiţă cu rolul ei bine stabilit contribuie în final la binele tuturor şi la mersul înainte al lucrurilor.
Credem în progres, inovare şi în „mai bine”, în relaţii solide şi durabile, credem în loialitate, în prietenie şi în rolul pe care fiecare dintre noi îl are în echipă. Credem în puterea exemplului pozitiv şi credem în nucleul de schimbare pe care fiecare dintre noi îl poate crea în jurul său. Şi credem în puterea pe care fiecare dintre noi – individual sau împreună – o are şi o poate folosi pentru a schimba lumea într-un loc mai sănătos şi mai bun.
Ne place să oferim … și, pe lângă lucruri materiale, noi oferim și curaj, încredere și speranță într-un viitor mai bun, știm că avem nevoie de încurajări, poate și de un zâmbet și de un ,,Nu-i nimic, găsim o soluție!” chiar din vocea CEO-ului și chiar se întâmplă asta.
Ne susținem reciproc, acționăm responsabil, gândim ca un anteprenor, înțelegem nevoile clienților, suntem disciplinați și organizați, ne respectăm clienții, dar și pe noi, toate sunt valori ale noastre și ale companiei. În ceea ce privește cultura companiei, aceasta reprezintă stilul nostru de viață și se formează din convingerile companiei și modul de lucru, etica și spiritul de echipă și deschiderea spre dezvoltare.
Și dacă nu te-am convins că suntem profesioniști și că aici este a doua noastră casă, te invităm să aplici la una din pozițiile disponibile din cadrul companiei, bineînțeles, la cea care crezi că te avantajează și hai să iți arătam cum se face!